Skolyoz Korsesi

Skolyoz Korsesi Nedir?

Her kişiye özel olarak üretilen skolyoz korselerinin kumaş, plastik veya metal karışımdan elde edildiğini belirtebiliriz. Skolyozun şekline göre değişen özelliklerde ve ölçülerde olan bu ürün sayesinde düzeltmeye yönelik tedaviler uygulanmaktadır. Eğrilik açısının en üst noktasından itibaren uygulanacak olan basınç ile düzeltme çabalarından sonuç alınması beklenmektedir.

Bu korselerin kullanımı sayesinde hastalığın ilerlememesi için adım atılmaktadır. Ürünlerin kullanımına doğru zamanda başlanması ve geç kalınmaması gerekmektedir. Erken teşhisin önemli olduğunu vurgulayacağımız skolyoz hastalığında kaburgalarda yamukluk oluşmaması için tedbirlerin hızla alınması gerekmektedir. Bir tarafa doğru başlayan eğilmenin kendi etrafına dönmesiyle birlikte kamburlaşma meydana gelecektir. Sırtta bu tür bir etkinin görülmemesi için zamanında ve uygun ölçülerde skolyoz korsesi kullanımı tavsiye edilecektir.

Çocukluk dönemlerinden itibaren başlamakta olan skolyoz hastalığı, büyümeyle birlikte giderek artmaktadır. Eğimin 25 dereceyi aşması halinde yaşanacak problemlerin de giderek artacağı görülmektedir. Bu nedenle Dinamik Ortopedi Skolyoz Korsesi kullanımı için zamanlamanın doğru bir şekilde seçilmesi gerekmektedir. Hastanın bu ürünü kullanmasıyla birlikte tam düzelme elde edilmese dahi, gelişimi durdurulacaktır. Tedavide geç kalınması durumlarında ise solunum ve gastrointestinal problemlerin yaşanması kaçınılmaz bir hal alacaktır. Ağrıların şiddetlenmesi ve şekil bozukluklarının daha belirgin hale gelmesiyle estetik kaygıların da artacağını belirtebiliriz. Bilhassa kadınlarda görülen skolyoz hastalığının çok daha hızlı bir şekilde ilerlediğini belirtmek mümkündür. Bu nedenle sizler de uzman görüşlerini alabilir ve mevcut skolyozun derecesinin ölçülmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede tedavi için skolyoz kullanımı ile ilgili destekleri en uygun şartlar altında alabilirsiniz.

Skolyoz Korse Seçimi

Skolyoz rahatsızlığınız için Dinamik Ortopedi Skolyoz Korsesi kullanmak istediğinizde doktorunuzun görüşü son derece önemli olacaktır. Bu sayede kullanmanız gereken korsenin hangi ölçülerde ve özelliklerde olması gerektiğinin yanıtını alabilirsiniz. Eğriliğin hangi noktadan itibaren oluştuğunu tespit edecek olan doktorunuz, yerleşme yerini de belirleyecektir. Bu doğrultuda hazırlayacağımız korse ile birlikte eğriliğin etkili biçimde düzeltilmesine olanak verilecektir. Kullanmak isteyeceğiniz korsenin rahatlığını göz önünde bulundurmakta olup, dıştan bakıldığında çok belirgin olmaması için dikkat etmekteyiz. Bu doğrultuda özen göstererek üretimini gerçekleştirdiğimiz ürünler sayesinde çocukların, ergenlik döneminde olan gençlerin ve bu sorunla karşılaşan kişilerin sosyal yaşamlarında endişe duymamalarını sağlıyoruz.

Doktorunuzun hazırlayacağı reçeteye uygun olacak şekilde dilediğiniz modeli seçmenize olanak verilmektedir. En deneyimli ve kaliteli üretimleri gerçekleştirecek olan tekniker ve teknisyenlerimiz ile hemen tanışmanıza olanak veriyoruz. Görsel açıdan hiçbir kaygıyı yaşamayacağınız adımları atmanızı sağlamaktayız. Sizler de üretimini gerçekleştireceğimiz korselerin uygun ölçülerde ve skolyoz rahatsızlığınıza göre olabilmesi için hemen uzman görüşlerini alabilirsiniz. Doktorunuzun vereceği kararlar doğrultusunda hazırlanacak olan reçetelerde belirtilen tüm özelliklerin olduğu gibi yer alacağını göreceksiniz. Pek çok korse çeşidi arasından Dinamik Ortopedi Skolyoz Korsesi seçimlerinizin ne denli avantajlı olduğunu da fark etmiş olacaksınız.

Skolyoz Korse Çeşitler Nelerdir?

Üretim esnasında kullanılan tekniklere göre değişen korse çeşitleri bulunmaktadır. En çok bilinen ve kullanılan TLSO (Thoraco-Lumbo-Sacral Orthosis), CTLSO (Cervico-Thoraco-Lumbo-Sacral Orthosis), Milwaukee Korsesi korse ürünlerinin yanı sıra Charleston Bending Korsesi, SpineCor Sistemi gibi seçeneklerin de aktif olarak tercih edildiğini belirtebiliriz.

Dinamik Ortopedi Skolyoz Korsesi olarak taleplerinize göre en efektif ürünleri sizlerle buluşturuyoruz. Danışmanlarımıza önerdiğimiz ürünleri inceleyebilir ve verimli olacak sonuçları elde edebilirsiniz. Üretim tekniğine göre tercih edilen korse modellerimizi ve sahip olma şartlarını bu sayede öğrenebileceğinizin altını çizmekteyiz. Bu konuda detaylı bilgileri alabilmek için bizlere ulaşabilir ve merak ettiğiniz tüm soruların yanıtlarını alabilirsiniz. Korse kullanımı ve üretimi ile ilgili çözümlerin hızlı bir şekilde sizlerle olacağını belirtmekteyiz.

Skolyoz Korse Tedavisi ve Kullanımı Hakkında

l Skolyoz rahatsızlığının tedavisinde korse kullanımı ile başarılı sonuçların elde edileceğini belirtebiliriz. Ancak hangi durumlarda bu sonuçları yakalayacağınızı açıklıyoruz.

l Tedavi için en belirleyici faktörlerin başında skolyoz seviyesi ve hastanın yaş grubu gelmektedir. Böylece hangi tür korseyi kullanabileceği belirgin bir hal alacaktır. Bu kriterlerin sağlanması halinde elde edeceğiniz sonuçlar çok daha verimli olacaktır.

l Hastanın tedavi süreci boyunca sürekli aynı sağlık merkezine başvurması tavsiye edilmektedir.

l Korse ile skolyoz tedavisi için başvuracağınız doktorun uzman olması gerekmektedir. Uzman isteyen bu hususta verilecek kararlar ile doğru korsenin seçimi son derece önem kazanmaktadır.

l En doğru korsenin bulunması için üretimin ardından 22 saatlik süreçte kullanılmasına önem verilmektedir. Böylece hasta üzerindeki etkisi de daha net biçimde ortaya çıkmaktadır.

l Büyüme çağında olan çocukların bu korseyi kullanımı sırasında belirli dönemlerde revize işlemlerine gerek duyulabilir. Çocukların ve gençlerin boylarının uzaması ya da kilolarında artışların görülmesi halinde düzenli olarak takipler yapılmalıdır. Bu tür durumlarda değişikliklere bağlı olarak yenileme işlemlerinin yapılabileceğini aktarıyoruz. Gerek duyulduğunda kontrol edici pedler kullanılarak büyümeye bağlı olarak gelişen durumlara karşı tedbirler alınmaktadır. Bu konudaki detaylı bilgileri uzman doktorunuzdan ve kaliteli ekiplerimizden alabilirsiniz.

l Çocuklarınızın yaşına ve omurga eğriliğine göre korse tedavisi gerekip gerekmediğine karar verilecektir. Genellikle 20 derecenin üstüne çıkması halinde eğriliğin tedavi edilmesi için skolyoz korsesinden yardım alınmaktadır. Hangi derecede olduğunun yanıtını alabilmek ve uygun tedavi yöntemine hemen başvurabilmek için geç kalmadan doktorunuzla iletişime geçebilirsiniz. Yapılacak muayeneler sonucunda en uygun korsenin temin edilmesi için bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

l Çocukların 0-5 yaş aralığında olması halinde ise genel anestezi altında birtakım düzeltmelerin yapılabileceğini belirtmekteyiz. Gövdeye yapılacak alçı uygulamaları için bu tür bir işleme gereksinim duyulmaktadır. Uzman doktorlarınızın bu konudaki tavsiyelerini ve yönlendirmelerini uygulamanız halinde daha başarılı sonuçları elde edebileceğinizi aktarmaktayız.

l Korse tedavisinden sonuç alınamayacak durumları tespit edecek olan uzman doktorunuz eğriliğin 40 derecenin üstünde olması halinde uygulamama kararını alabilecektir. Büyük çocuklarda böyle bir durumun görülmesi halinde korse ile tedavi yöntemine başvurulmayacaktır.

l Ancak çocuğun yaşının küçük olduğu durumlarda korse tedavisi için 60 dereceye kadar karar verilmektedir. Böylece ilerlemenin durdurulması için ciddi kararların alınabileceğini aktarmaktayız. Daha yüksek derecelerde ise ancak ameliyat yöntemine başvurulabileceğinin altını çiziyoruz. Bu nedenle erken teşhisin önemli olduğunu vurgulayacağımız skolyoz eğriliği için tam zamanında tedavi yöntemlerine başvurmalısınız. Giderek ilerlemekte olan bu rahatsızlıktan etkilenmemek veya ilerlemesini durdurabilmek için skolyoz korsesini hangi şartlar altında alabileceğinizi öğrenebilirsiniz.

l Dinamik Ortopedi Skolyoz Korsesi kullanımı ile başarılı sonuçların elde edilebilmesi için hastanın önerilen tedaviye uygun hareket etmesi son derece önemli olacaktır. Özellikle büyüme çağında olan çocuklar için verimli sonuçların alındığı bir tedavi yöntemi olduğunu belirtebiliriz. Bu tedavi ile doktorunuzun önereceği ölçülerde üretilecek korselere sahip olabilir ve belirtilecek sürelerde kullanmayı sürdürebilirsiniz. Profesyonel hizmetleri alabileceğiniz adresimiz ile skolyoz hastalığının sorun olmaktan çıkacağını belirtmekteyiz.